Zakres obowiązków: Przeprowadzenie szkoleń z wymienionego zakresu obejmującego przepisy prawne, trudności prawne oraz problemy z jakimi mogą spotkać się osoby w ciągu swojego całego życia w odniesieniu do funkcjonowania w społeczeństwie, przedstawienie planu prowadzenia zajęć, nadzór nad obecnością oraz sporządzenie sprawozdania końcowego.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
- komunikatywność, dobra organizacja pracy,
- samodzielność w działaniu,
- staż pracy min. 2 lata
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu zajęć, szkoleń.
Dokumenty:
-Życiorys (CV)
-List motywacyjny
-Konspekt zawierający szczegółowo rozpisaną tematykę zajęć wraz z ich opisem oraz rozplanowanymi godzinami przeznaczonymi na poszczególne tematy.
Prosimy o zamieszczenie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku, ul. Piastowska 2B, Tel. 14/66 300 31 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 25.03.2013 r.