Brzesko, dn. 01.08.2013 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
UL. PIASTOWSKA 2 B 32-800 BRZESKO
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Ocena zasadności zakupu wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym w ramach realizacji pilotażowego programu Aktywny Samorząd 2013 r.
3.Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie w terminie od dnia 19.08.2013 r. do dnia 30.08.2013 r. dwóch ocen zasadności zakupu wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym w ramach realizacji pilotażowego programu Aktywny Samorząd 2013 r. przez lekarza specjalistę w dziedzinie rehabilitacji medycznej.
4. Termin i miejsce składania ofert: do dnia 16.08.2013 r. w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodziniew Brzesku przy ul. Piastowska 2 B lub na adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5.Tryb postępowania:
Złożone oferty zostaną rozpatrzone zgodnie z przepisami regulaminu
zamówień poniżej 14 tys. euro obowiązującym w PCPR Brzesko
6. Oferty należy składać według wzorca zamieszczonego poniżej:
…………………, dnia…………………
FORMULARZ OFERTY
- Nazwa i adres wykonawcy:
Nazwa:………………………………………………………………………………….
Adres:…………………………………………………………………………………..
NIP:…………………………………………………………………………………….
REGON:………………………………………………………………………………..
Nr Rachunku Bankowego………………………………………………………………
2. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cena netto:…………………………………zł.
Podatek VAT:……………………………...zł.
Cena brutto:………………………………..zł
Słownie brutto:………………………………………………………………………..zł.
3. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.
4. Oświadczam, że spełniam warunki określone przez Zamawiającego.
……………………., dnia…………. ……………………………………
Podpis osoby upoważnionej