![]() |
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku ogłasza konkurs na:
Stanowisko ds. analiz społeczno-ekonomicznych i programów społecznych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w administracji publicznej – min. 4 lata
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- biegła znajomość Ms Office
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- umiejętność redagowania tekstów formalnych
- odpowiedzialność i samodzielność
- komunikatywność i umiejętność współpracy
Zakres wykonywanych zadań:
- sporządzanie analiz społeczno-ekonomicznych na potrzeby administracji wyższego szczebla
- opracowywanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym, a zamieszkujących na terenie powiatu brzeskiego
- sporządzanie materiałów statystycznych dla potrzeb własnych i właściwych urzędu
- sporządzanie sprawozdawczości
Wymagane dokumenty:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku, ul. Wyszyńskiego 6, pokój nr 11, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 do 15.30 lub przesłać drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., do dnia 31.05.2011 r.