Zapytanie ofertowe: ocena zasadności wózka elektrycznego
Brzesko, dn. 15.07.2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
1.Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
UL. PIASTOWSKA 2 B 32-800 BRZESKO
2. Nazwa przedmiotu zamówienia:
Ocena zasadności zakupu wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
w ramach realizacji pilotażowego programu Aktywny Samorząd 2014 r.
Nabór na stanowisko: nauczyciel niemieckiego
Brzesko, dn. 07.07.2014
PCPR w Brzesku w ramach projektu nt. „Wykorzystaj swój potencjał…”
OGŁASZA
Nabór na stanowisko: nauczyciel języka niemieckiego
Zakres zadań: prowadzenie zajęć dla grupy osób dorosłych w wymiarze 56 godzin w godzinach popołudniowych, sporządzenie konspektu prowadzonych zajęć i sprawozdania po ich zakończeniu przygotowanie materiałów dla uczestników
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (germanistyka)
- komunikatywność,
- otwartość i odporność na stres
- min. 2 doświadczenia zawodowe w prowadzeniu tego typu zajęć
WAŻNY KOMUNIKAT
Brzesko, 13.06.2013r
Zmiana terminu przyjmowania wniosków w ramach modułu I pilotażowego programu „Aktywny samorząd”
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, iż Rada Nadzorcza PFRON w dniu 9 czerwca 2014 roku podjęła uchwałę nr 9/2014 dotyczącą wprowadzenia zmian w zasadach realizacji pilotażowego programu „Aktywny samorząd”.
W związku z wprowadzonymi przez Radę Nadzorczą PFRON zmianami informujemy, że termin przyjmowania wniosków w module I został skrócony i obecnie upływa w dniu 30 sierpnia 2014 r.
Bardzo prosimy Wnioskodawców o uwzględnienie tej zmiany w planach dotyczących aplikowania o wsparcie w ramach programu.
Osoby niepełnosprawne ubiegające się o dofinansowanie ze środków PFRON kosztów:
- zakupu/montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu,
- uzyskania prawa jazdy kategorii B,
- zakupu sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania,
- szkolenia w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania,
- zakupu wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym,
- utrzymania sprawności technicznej posiadanego wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym,
- zakupu protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne,
- utrzymania sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne,
- pobytu dziecka w żłobku lub przedszkolu,
prosimy o przyjęcie do wiadomości informacji, że skrócenie terminu zakończenia przyjmowania wniosków nastąpiło w celu sprawniejszej organizacji prac związanych
z rozpatrywaniem wniosków, a w efekcie - w celu skrócenia oczekiwania na realizację wnioskowanego wsparcia.
Po dniu 30 sierpnia mogą być przyjęte jedynie te wnioski, wobec których Realizator programu podejmie decyzję o przywróceniu terminu na złożenie wniosku. Ubiegając się o przywrócenie terminu, Wnioskodawca zobowiązany jest opisać i udokumentować przyczyny uchybienia terminu.
Komunikat dotyczy Aktywny Samorząd M II 2014 r.
Brzesko, 12.06.2014
Komunikat informujący o wprowadzeniu przez Radę Nadzorczą PFRON modyfikacji zasad pilotażowego programu „Aktywny samorząd” Uwaga! Refundacja kosztów opłaty za naukę (czesne) może dotyczyć całego - bieżącego roku szkolnego lub akademickiego
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, iż Rada Nadzorcza PFRON w dniu 9 czerwca 2014 roku podjęła uchwałę nr 9/2014 dotyczącą wprowadzenia zmian w zasadach realizacji modułu II pilotażowego programu „Aktywny samorząd”.
Obecnie:
Refundacja kosztów poniesionych przed zawarciem umowy w module II może dotyczyć kosztów opłaty za naukę (czesne), które dotyczą całego, aktualnego roku szkolnego lub akademickiego. Zatem studenci, którzy przykładowo opłacili studia jednorazowo „z góry” w ubiegłym roku bądź wnieśli opłaty czesnego w ratach, których płatność przypadała w 2013 roku – mogą obecnie ubiegać się o zwrot poniesionych kosztów czesnego.
Zwracamy jednak uwagę, że ani Fundusz ani Realizator programu (samorząd powiatowy) nie mogą udzielić Wnioskodawcy gwarancji, że złożony wniosek dotyczący refundacji poniesionych kosztów będzie rozpatrzony pozytywnie. Podejmowanie decyzji odbywa się zgodnie z obowiązującymi zasadami oraz w ramach limitu środków finansowych PFRON przeznaczonych na realizację programu.
Rada Nadzorcza PFRON upoważniła także Realizatorów programu do podejmowania decyzji o przywróceniu Wnioskodawcy terminu na złożenie wniosku w edycji jesiennej. Po dniu 30 września mogą być przyjęte jedynie te wnioski, wobec których Realizator programu podejmie decyzję o przywróceniu terminu na złożenie wniosku. Ubiegając się o przywrócenie terminu, Wnioskodawca zobowiązany jest opisać i udokumentować przyczyny uchybienia terminu.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku jednocześnie informuje, iż nie dysponuje środkami PFRON na refundację kosztów opłaty za naukę (czesne) .
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Brzesko, dn. 28.05.2014 r
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zaproszenie dotyczy realizacji projektu nt. „Wykorzystaj swój potencjał - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
32-800 BRZESKO
tel./fax: 14 66 300 31
osoba do kontaktu: Aneta Rzepa
2. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia stanowią usługi szkolenia zawodowego polegające na przeprowadzeniu niżej wymienionych kursów zawodowych dla uczestników projektu:
1.INSTRUKTOR PILATES – 1 osoba;
2.KURS PISANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH I ZAKŁADANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH – 1 osoba;
3.WÓZEK WIDŁOWY – 1 osoba;
4.WYCHOWAWCA KOLONIJNY Z PIERWSZĄ POMOCĄ – 3 osoby;
5.KURS PRAWA JAZDY – 2 osoby; - W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej.
- Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie.
- Wykonawca jest zobowiązany do skierowania i sfinansowania niezbędnych badań lekarskich. Koszty te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.
- Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą szczegółowy program oraz wstępny harmonogram szkolenia.
- Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć na kursie otrzyma na własność materiały biurowe (zeszyt i długopis) oraz materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz harmonogram szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.
- Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 8.00 – 17.00. Dopuszcza się możliwość, jeśli zajdzie taka konieczność, aby pojedyncze zajęcia odbywały się w godzinach późniejszych lub w sobotę, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zleceniodawcy i z uczestnikami projektu.
- Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- Po ukończeniu kursu Wykonawca wystawia zaświadczenie / certyfikat MEN potwierdzający ukończenie kursu umiejętności zawodowych wraz z wyszczególnieniem rodzaju przeprowadzonych zajęć zgodnie z podstawą programową MEN.
- Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat/ zaświadczenie oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Jeżeli wzór (np. MEN) nie zezwala na umieszczenie dodatkowych oznaczeń, to powinno być wręczone dodatkowe zaświadczenie z oznaczeniami.
- Wykonawca ma obowiązek po zakończeniu realizacji kursu dostarczyć do Zleceniodawcy następujące dokumenty oznaczone logotypami POKL, EFS:
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Brzesko, dn. 13.05.2014 r
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zaproszenie dotyczy realizacji projektu nt. „Wykorzystaj swój potencjał - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
1. Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
32-800 BRZESKO
tel./fax: 14 66 300 31
osoba do kontaktu: Aneta Rzepa
2. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia stanowią usługi szkolenia zawodowego polegające na przeprowadzeniu niżej wymienionych kursów zawodowych dla uczestników projektu:
1.INSTRUKTOR PILATES – 1 osoba;
2.KURS PISANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH I ZAKŁADANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH – 1 osoba;
3.WÓZEK WIDŁOWY – 1 osoba;
4.ZAAWANSOWANY KURS KOMPUTEROWY-KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA – 1 osoba;
5.RECEPCJONISTKA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO – 1 osoba;
6.WYCHOWAWCA KOLONIJNY Z PIERWSZĄ POMOCĄ – 3 osoby;
7.KURS PRAWA JAZDY – 1 osoba; - W przypadku konieczności wynikającej z przepisów BHP Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom kursu odzieży ochronnej.
- Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie.
- Wykonawca jest zobowiązany do skierowania i sfinansowania niezbędnych badań lekarskich. Koszty te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.
- Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z ofertą szczegółowy program oraz wstępny harmonogram szkolenia.
- Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć na kursie otrzyma na własność materiały biurowe (zeszyt i długopis) oraz materiały dydaktyczne (podręczniki, skrypty, inne materiały niezbędne do realizacji szkolenia) oraz harmonogram szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia.
- Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godz. między 8.00 – 17.00. Dopuszcza się możliwość, jeśli zajdzie taka konieczność, aby pojedyncze zajęcia odbywały się w godzinach późniejszych lub w sobotę, jednak po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za realizację projektu ze strony Zleceniodawcy i z uczestnikami projektu.
- Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
- Po ukończeniu kursu Wykonawca wystawia zaświadczenie / certyfikat MEN potwierdzający ukończenie kursu umiejętności zawodowych wraz z wyszczególnieniem rodzaju przeprowadzonych zajęć zgodnie z podstawą programową MEN.
- Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat/ zaświadczenie oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Jeżeli wzór (np. MEN) nie zezwala na umieszczenie dodatkowych oznaczeń, to powinno być wręczone dodatkowe zaświadczenie z oznaczeniami.
- Wykonawca ma obowiązek po zakończeniu realizacji kursu dostarczyć do Zleceniodawcy następujące dokumenty oznaczone logotypami POKL, EFS:
INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU POSTEPOWANIA
Brzesko, dnia 8 maja 2014r.
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania.
Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, iż w postępowaniu na usługi szkolenia zawodowego prowadzonego poza ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2013, poz. 907, z późn. zm.), na podstawie przepisu art. 4 pkt. 8 w brzmieniu: „Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.”, jako najkorzystniejsze wybrano oferty następujących wykonawców:
Zadanie nr 1:
Doradztwo Prawne i Szkolenia „Eko-Konsult” Krzysztof Mirski, z siedzibą w Krakowie przy ul. Obozowej 45c/6 , poczta 30-383 Kraków, stawka za godzinę: 25,00 złotych netto.
Pozostałe oferty:
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Krakowie, Ośrodek Kształcenia Zawodowego z siedzibą w Tarnowie przy ul. Bema 16 poczta 33-100 Tarnów, stawka za godzinę 66,66 złotych netto.
Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej „Exodus” z siedzibą w Radomiu przy ul. Ostrowieckiej 6/57, poczta 26-600 Radom, stawka za godzinę 54,75 złotych netto.
Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości z siedzibą w Janowcu Wielkopolskim przy ul. Zielonej 8, poczta 88-430 Janowiec Wielkopolski, stawka za godzinę 66,29 złotych netto.
Zadanie nr 2
Doradztwo Prawne i Szkolenia „Eko-Konsult” Krzysztof Mirski, z siedzibą w Krakowie przy ul. Obozowej 45c/6 , poczta 30-383 Kraków, stawka za godzinę: 15,00 złotych netto.
Pozostałe oferty:
Akademia Zdrowia i Odnowy Biologicznej „Exodus” z siedzibą w Radomiu przy ul.
Ostrowieckiej 6/57, poczta 26-600 Radom, stawka za godzinę 36,00 złotych netto
Uzupełnienie do zaproszenia do składania oferty
“Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na kursy zawodowe realizowane poza terenem gminy Brzesko. Jednocześnie Zamawiający wymaga uwzględnienia w kalkulacji kosztów przeprowadzenia kursów zawodowych, kosztów materiałów szkoleniowych i niezbędnych narzędzi, a także kosztów wyżywienia uczestników kursów oraz kosztów wynajęcia pomieszczeń (sal wykładowych/szkoleniowych).”
KURSY ZAWODOWE-ZAPYTANIE OFERTOWE
Brzesko, dn. 22.04.2014 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zaproszenie dotyczy realizacji projektu nt. „Wykorzystaj swój potencjał - rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzesku” współfinansowanego ze środków EFS w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1., Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
1.Nazwa i adres zamawiającego:
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W BRZESKU
32-800 BRZESKO
TEL. 14 66 300 31
FAX. 14 66 300 31/WEW.12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
osoba do kontaktu: mgr Aneta Rzepa
2.Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
1)Przedmiot zamówienia stanowią usługi szkolenia zawodowego polegające na przeprowadzeniu niżej wymienionych kursów zawodowych dla uczestników projektu:
- PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY – 4 osoby;
- ASYSTENTKA-SEKRETARKA – 1 osoba;
- SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ – 3 osoby;
- PROJEKTOWANIE STRON INTERNETOWYCH – 1 osoba;
- CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWYCH W TRANSPORCIE – 1 osoba;
- KADRY I PŁACE Z OBSŁUGA PROGRAMU OPTIMA – 2 osoby;
- KSIĘGOWOŚĆ MAŁYCH FIRM – 1 osoba;
- PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY – 2 osoby;
- PIELĘGNACJA DŁONI I PAZNOKCI – 1 osoba;
- KOSMETOLOGIA – 1 osoba;
- SPAWACZ – 4 osoby;
- DIETETYK – 2 osoby;
- INSTRUKTOR PILATES – 1 osoba;
- KURS PISANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH I ZAKŁADANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH – 1 osoba;
- KURS MASAŻU – 1 osoba;
- KURS GASTRONOMICZNY – 3 osoby;
- OPIEKUN OSOBY STARSZEJ I NIEPELNOSPRAWNEJ – 1 osoba;
- WÓZEK WIDŁOWY – 2 osoby;
- ZAAWANSOWANY KURS KOMPUTEROWY/ księgowość komputerowa – 1 osoba;
- RECEPCJONISTKA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO – 1 osoba;
- WYCHOWAWCA KOLONIJNY, i pierwsza pomoc – 2 osoby;
- KURS FRYZJERSKI - 1 osoba;
- FLORYSTYKA – 6 osób;
- BARMAN – 2 osoby;
- KELNER – 1 osoba;
- MAGAZYNIER – 1 osoba;
- KURS PRAWA JAZDY – 1 osoba
PORADY PRAWNE-artykuły
Od kwietnia 2014 roku raz w miesiącu w zakładce PORADY PRAWNE będą pojawiać się artykuły dotyczące kwestii prawa rodzinnego, np. alimenty, władza rodzicielska, rozwód itp. Zaprzaszamy do zapoznania się z treścią artykułów.